Spring til indhold

Brug et call center!

  • Nyt
Lang telefonkø

Her i de sidste dage af det gamle år er vi mange, der har travlt med at bytte julegaver. Vi går i butikker og får de fleste byttet. Men nogle forretninger vil ikke modtage varer, som de ikke selv har solgt. Derfor er vi nødt til at kommunikere med forretningerne, som varen blev købt i. Det kan fx være en e-shop. Vi forsøger derfor at ringe e-shoppen op. De har selvfølgelig tjek på de varer, de sælger, og kan vejlede os, hvordan vi får byttet varen. De har som regel også fået ekstra personale ind til at varetage den telefonpasning, som er nødvendig. Der vil jo være mange flere mennesker, der ringer op for at få vejledning.

Hyr et callcenter

Er du en af dem, der ringer op til en e-shop, så skal du nok væbne dig med lidt tålmodighed. Det kan godt være, at det er irriterende at skulle vente i lang tid. Men her skal du være klar over, at de mennesker, der er ansat til at udføre telefonpasning for en webshop, arbejder på højtryk. De ved godt, at der er en lang telefonkø. Det undrer mig ofte, at de ikke benytter et godt dansk callcenter som Topcall. De ved også, at det er irriterende at skulle vente på, at telefonkøen forsvinder. Derfor har du pligt til at tale venligt til den, du får i tale, når det endelig bliver din tur.

Det virker faktisk godt

Du vil få korrekte svar på dine spørgsmål. Du vil kunne få oplysninger om andre produkter, der findes i shoppen. Og du vil blive behandlet med høflighed og omtanke. Og når du endelig har fået svar på alle dine spørgsmål om, hvordan du bytter eller om andre produkter, så skal du være glad. Og måske også give ham eller hende, som du talte med en ekstra stjerne, fordi hun eller han har holdt sit hoved koldt i et arbejdsmiljø, som er meget hektisk.